2008-06-17

Ladik goes to Řetězová Street

Tak mám za sebou úspěšně státnice. Další rána zasazená mé studentské existenci. Opadl ze mne stres a pod nohama se mi objevilo obrovské prázdno, které nastane, kdykoli děláte něco naplno a najednou z nějakého důvodu přestanete. Ne že bych nemusel dokončit a odevzdat diplomovou práci v poměrně krátkém čase, ale přesto se mi tají dech.


A tak si říkám, že důvod k nespokojenosti se vždycky najde - hlavně to nebrat moc vážně. Takový kníže Schwarzenberg jistě důvod k nespokojenosti nemá.


Po cestě na zkoušku jsem si poprvé nechal vypsat omluvenku od Dráhy, která vlak (jako ve všech časově náročných momentech života) PATŘIČNĚ zpozdila. Stalo se tak díky mamince, která jela náhodou stejným spojem a dostala tento spásný nápad, a který vzhledem k neexistenci jakéhokoli řádu u zkoušek na VŠE nebyl potřeba. Přesto si tento krásný dokument založím na památku do indexu!

Žádné komentáře: