2008-06-19

Orion Intense vs. Lindt

Tak jsem nějak tak šel kolem regálu v Tescu hledaje 99% čokoládu Lindt a natrefil na konkurenta pod jménem Orion Intense. Napadlo mne nejdříve, že se nejedná o kunkurenci, ale o parodii. V případě čoklád se mi v Čechách neustále znovu znechucuje snaha výrobců prodávat "levné prémiové čokolády" (jednoduše: když je dobrá, je dobrá a balení to nezmění). Protože je ale socík a můj oblíbený Lindt byl vyprodaný, odešel jsem s nepořízenou. Dalšího dne v jiném Tescu (rozumějte, ve zkouškovém období musím konzumovat čokoládu) Lindt opět nebyl a tak jsem se rezignovaně vrhnul na konkurenci. A světe div se, nebyl jsem až tak zklamaný. Alespoň ne poměrem výkon/cena. Za těch 30 korun je totiž Orion Intense více než dobrá čokoláda. Navíc, jak člověk zjišťuje, že v okolním světě je Lindt (přepočteno kurzem) v podstatě levná čokoláda, zdá se toto tvrzení logicky oprávněné (ačkoli chuť a logika nemají dohromady nic společného). Vlastně bych se rád dočkal času, kdy Lindt v Čechách bude muset vzdát prémiovou cenovou strategii, a asi mu k tomu svou maličkostí dopomohu!


Orionu ale název "intense" taky neprominu. Je to pitomost, tím spíš, že se nejedná o parodii, ale o vážně míněný nový produkt Nestlé.

Žádné komentáře: