2008-10-04

Různě

Songza. Zajímavá on-line služba, kde můžete zadarmo a bez registrace poslouchat on-line nejrůznější nahrávky, případně získat odkaz na video na YouTube. Doporučil Michal.



John Frusciante, To record only water for ten days. Mezi mnoha deskami, které se mi v poslední době zalíbily, patří tahle k těm osobitějším. Třeba skladbu Murderers, kde bohužel zrovna chybí charakteristický perfektně suchý zpěv, naleznete na YouTube. Pouze jejich kytarista - avšak lepší než celí Red Hot Chilli Peppers. A Martinovi díky za doporučení.



Už se neopustíme, řekl jsem.


Už ne, řekla jsi ty.


A vtom zazněl zvonek. Trhla jsi sebou, a ani jsem se neptal... na tvých očích jsem viděl, že nevíš. Zvonění neustávalo. Ten někdo držel na zvonku prst. Trochu... jen trochu jsem tě odstrčil a zdvih ruce... ale tys je vzala, lehce, vzala jsi mý dlaně do svých a položila sis je na ramena.


Neotevřeme, řekla jsi. Už ne.


Ne. Teď ne.


Jáchym Topol: Sestra. Mnohoznačně naivní konec. V lecčems ale neskutečně opravdový, až zosobněný.



Někdy ztrácím trpělivost. Někdy oprávněně. Přitom není potřeba měnit cesty, stačilo by je lépe využívat. Mít z nich radost. Teď čerstvě je to, protože svět se svou formou kolem mne se mění a nedal mi čas nechat se šokovat a zase vystřízlivět. Obsah je vpořádku. Mužský a ženský stres. Každý se filtruje jinak. Jestli je nějaká odlišnost, tak v tom. Ten svůj umím přestát bez filtrování, sebehygienou. Ten ženský na mne občas umí pěkně dolehnout :)) Po půl roce do sebe zase začínám víc vidět.



Jsem konzultant. Zatím pouze formálně. Omlouvám se, pokud by vám to zasáhlo do programu, kamarádi. A peněženka má kocovinu.



Nafotit večer před Gartenbaukino. Další z cílů, který jsem si ve Vídni před rokem vytyčil, zapomněl a nesplnil. A vůbec se k němu pojí plno pocitů. Cíl do budoucna.



Co bylo před rokem také, je podzim. Je tu. Je slunce, zima, mlha, fouká, ale dohromady je docela hezky, zahrada za koupelnovým oknem je každé ráno barevnější a lesní cesta pod mým předním kolem dvojnásob. O to víc chutná horký čaj po příchodu domů nebo svařáček v milé hospůdce.

Žádné komentáře: