2006-09-07

Překrásný den

Radotin Cafe

I jako skalní vyznavač "vždycky je dobře", jsem po letošním létě vzdal myšlenku, že bylo vlastně pořád krásně, a proto jsem rád, že je konečně zase tak krásně - nedlouho potom, co jsem se vrátil z Itálie, kde bylo krásně. V takovém počasí je nádhera dát si třeba Budvárek Super Strong jen tak na zahrádce.


Cyklisti na Strakonické nemají co dělat. Zvlášť když jedou velmi pomalu. To, že jim to zákon dovoluje neznamená, že musí dobrovolně vytvářet riskantní situace. Přitom jsou to všechno zrovna pomalu jedoucí prdi, které bych předjel i na terénním celoodpruženém kole.


Cyklisti. Nedávno byl můj příbuzný téměř zabit na kole při kolizi s autem. Dobrá zpráva: chodit se už znovu učí a bude, paměť se mu vrací. Špatná zpráva. Na tom samém místě, v té samé zatáčce, kde byl smeten, nás minulý víkend mohlo potkat to samé, co potkalo jeho (my ale máme helmy), když nás ve velmi nepřžehledné situaci velmi pomalu předjíždělo auto. Kdyby v zatáčce naproti vyjel náklaďák, co by udělal předjíždějící řidič? Raději pitomec smete cyklisty, než nechat smést sebe, zvláště má-li baby on-board. Jen tak dále!


Geo-tagging na Flickru. Mé novější fotky jsou geo-tagged. Zajímavé je, že například známá turistická oblast Cinqueterre v Itálii je na Yahoo mapách velmi málo detailní, v Radotíně lze zazoomovat na naši garáž, dům i sousedovu zeď. Bene.


Cream&Dream jenom potvrzuje, že užívat si v Praze je dražší než v západní Evropě (nemluvím ALE o cenách za bydlení a základní potraviny). Zmrzlina je příliš cream a málo dream, navíc dva středně poctivé kopečky stojí 75 kč, což je víc než klasických 1,80€ v Itálii, o chuti nemluvě. Káva v centru Prahy taky málokdy dosáhne italských dopoledních 0,80€ a o chuti rovněž nemluvě. Ale člověk holt musí umět vybírat.


Rodiče odjíždějí na 3 neděle na Sicílii, já se minulý týden vrátil z Itálie a sestra teď zrovna v Itálii pobývá. Itálie, Itálie, Itálie. Každopádně mám na nějaký čas Radotín jen pro sebe.


U Stella Artois mne asi nemají rádi. Můj článek, který poněkud pragmaticky pojímá celou situaci tohoto piva na našem trhu, tento nápoj, který občas rovněž bez skrupulí piji, spíše pomlouvá, se objevuje na třetí pozici (ale přes půl roku to byla první pozice a až do půlkdy srpna druhá) po zadání výrazu Stella Artois na Seznamu. To se potvrzuje v komentářích i ve vážně míněných mailech, které mi chodí. Jako webmaster jim mohu jenom doporučit: vytvořte několikery kvalitní stránky s klíčovým slovem Stella Artois tento "patok" opěvující a všem jim zaplaťte v Seznamu zvýrazněnou pozici. Tím se můj ubohý blog posune tam, kam patří - nakonec.

Žádné komentáře: