2006-11-11

Psycho bajk

Ježdění na kole v teplotách kolem nuly není s patřičnou výbavičkou nic hrozného. Před čtrnácti dny jsem ukončil MTB sezónu bahnitou těžce terénní jízdou přes hory a doly, přičemž jsem prothrl jednu duši. V nižších teplotách se to občas stává i lidem z lepší společnosti, tak jsem nasadil novou a vzhledem k dešťům se teprv dnes vydal na pořádnou zimní jízdu (než začnou solit strády). Po nemnoha kilometrech se jízda změnila v běh (brr, nejsem dobrý běžec), duše znovu v riti. Jaká blbost mne navedla plášť neprohlédnout! Doma jsem v něm našel zabodnutý 2cm dlouhý trn...


A korunku tomu samozřejmě nasadilo, že ze sprchy tekla jen studená voda. Horký čaj a nohy pod deku!


Tuto sezonu jsem na svém posledním kole (Fuji) ujel 2020km. Vím to, protože jako správný poszuk si jízdy eviduji (krom toho to za mne dělá tacháč). Na Authorovi na chalupce jsem si pak letos dal dalších krásných 450km.


Co mne příjemně překvapilo, je fakt, že můj tlumič vzduch/olej v zimě nešoustá. Dokonce se usadí rychleji než v teplotách kolem 15 stupňů, i když ne dokonale. Jakmile ale posolí, půjde Fujina i tak na zimní spánek...

Žádné komentáře: