2009-06-21

Last FM

Dneska mi přišel e-mail do Last.fm, internetového rádia, které se přizpůsobuje vašemu vkusu (pro vás, co neznáte: není to reklama, nebojte, je to vlastnost). V psaní stálo: You free trial to Last.fm radio is about to end (vaše testovací doba zdarma skončila), můžete si ale předplatit za pouhé 3 USD.


Inu, služba je to dobrá, alespoň tedy za 60 Kč měsíčně zcela jistě, a tak jsem klikl na odkaz a že si zaplatím hned třeba kvartál. Když jsem začal zadávat číslo své kreditní karty, došla mi teprve komičnost celé té situace. Právě jsem klikl na odkaz v mailu a chystám se zadat číslo své kreditky... klasická chyba pitomce, který chce přijít o úspory. I když vše vypadalo důvěryhodně a bylo pravé, raději jsem se přihlásil přes stránky a zde udělal to samé. Jeden ale bohužel nikdy neví, jestli jde o paranoiu nebo opatrnost...

Žádné komentáře: